Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής από τον ταξιδιώτη ενός καταλύματος βραχυχρόνιας μίσθωσης;
Στο ερώτημα αυτό δίνει απαντήσεις έρευνα της Phocuswright για την αμερικανική αγορά των τουριστικών μισθώσεων ακινήτων. Η έρευνα δείχνει ότι ένας τυπικός ταξιδιώτης εξετάζει πολλές κατηγορίες καταλυμάτων πριν κάνει μια κράτηση. Συχνά μάλιστα συγκρίνει τις επιλογές του μαζί με τα ξενοδοχεία.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας:
** Η τοποθεσία ήταν το πρώτο κριτήριο επιλογής για τη μίσθωση καταλύματος. Αυτό δηλώνει το 40% των ερωτηθέντων της έρευνας.
Μια βολική ή ελκυστική τοποθεσία είναι ο κορυφαίος παράγοντας ανεξάρτητα από τον τύπο καταλύματος.
** Ακολουθούν: η σχέση ποιότητας-τιμής, οι περισσότεροι χώροι στο κατάλυμα, η πρόσβαση σε κουζίνα/πλυντήριο, η αίσθηση στον φιλοξενούμενο ότι μένει κάπου όπως στο σπίτι του. Επομένως, μετράει μια ενδιαφέρουσα εμφάνιση και ο χαρακτήρας του ακινήτου.
** Η έρευνα αναδεικνύει επίσης ότι στα κριτήρια επιλογής καταλύματος βραχυχρόνιας μίσθωσης ο ταξιδιώτης προσέχει χαρακτηριστικά που δίνουν πλεονέκτημα. Όπως το Wi-Fi υψηλής ταχύτητας, οι θετικές κριτικές, η γραφική θέα, ο χώρος στάθμευσης στις εγκαταστάσεις και το υδρομασάζ/πισίνα. Αυτές οι υπηρεσίες συγκαταλέγονται στις κορυφαίες ανέσεις ενός καταλύματος.
Γι’ αυτό και συνιστάται στους ιδιοκτήτες κατοικιών, που τις μισθώνουν σε τουρίστες, να επικεντρωθούν στην προσφορά πολλαπλών ανέσεων, ώστε να κάνουν το ακίνητό τους πιο ελκυστικό.
** Επίσης, όταν ο ενοικιαστής θέλει ένα κατάλυμα και για να εργάζεται από εκεί, ψάχνει υπηρεσίες, που θα εξυπηρετούν αυτές τις ανάγκες. Επομένως, ο οκοδεσπότης που παρέχει και διαφημίζει τέτοια χαρακτηριστικά, επιθυμητά από διάφορες κατηγορίες ταξιδιωτών, είναι πιο πιθανό να προσελκύσει πελάτες που αναζητούν καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης.